Als vijfde vestiging in België behaalde Volvo Van Houdt Herentals het unieke Personal Service-label. Dit certificaat bekroont een nieuwe toekomstgerichte manier van werken, waarbij de technicus rechtstreeks in contact staat met de klant. "Dit krijg je niet zomaar", verzekert Lieve Geerts, customer aftersales director voor België en Luxemburg. "Je mag hierop bijzonder fier zijn als team."
"Onze technici hebben er een training van 2 jaar opzitten", aldus zaakvoerder Edwin Van Houdt. "Ze zijn grondig geschoold om op een vlotte en correcte manier met de klant te communiceren.
Voor de klant is dit heel comfortabel: hij heeft slechts één contactpersoon, die volledig op de hoogte is van de toestand van zijn wagen. Alles is erop afgestemd dat elk onderhoud binnen het uur afgerond is, carwash incluis. Volvo Service 2.0.
De klant kan ondertussen in de toonzaal werken op zijn laptop. Om dit te realiseren, hebben we onze werkplaats grondig vernieuwd. Straks beginnen we met de trainingen en de nodige verbouwingen in Turnhout en daarna in Geel, waar we een nieuwbouw realiseren.
Met het doel dat alle onze vestigingen kunnen pronken met een Personal Service-certificaat," besluit zaakvoerder Edwin Van Houdt.
Guy Verellen / Van the Man / NNieuws.